نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

خودکشی دختر ۱۲ ساله به‌ دلیل ترس از تنبیه

18-می-2016

گروه خبری: کودکان -

سایت نفس در قفس: دختر ۱۲ ساله‌ای که از سوی مسئولان مدرسه یک هفته اخراج شده بود، به خاطر ترس از تنبیه پدر، دست به خودکشی زد. او در راه مدرسه به خانه در برگه کوچکی نوشت وسایلم را بین دوستانم تقسیم کنید.

به گزارش خبرگزاری آنا، ٢روز پیش، سقوط مرگبار دختری ١٢ساله به بازپرس جنایی مشهد اعلام و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

با حضور در محل، آنها با جسد دختر نوجوان درحالی مواجه شدند که از طبقه چهارم ساختمان سقوط کرده بود.

در بازرسی از جیب‌های دختر ١٢ساله، دست‌نوشته‌اش پیدا شد با این مضمون: «وسایلم را بین دوستانم تقسیم کنید. پدر و مادر عزیزم من شما را دوست دارم، اگر خودم را می‌کشم، به خاطر شما نیست، به خاطر خودم است.»

در ادامه تحقیقات، پدر دختر نوجوان به بازپرس جنایی گفت: «چند هفته پیش دخترم نمره پایین گرفت و مدرسه مرا خواست. زمانی که از ماجرا باخبر شدم، به شدت با دخترم برخورد کردم. امروز دخترم وسیله‌ای را که نباید به مدرسه ببرد، برده بود.

مسئولان مدرسه از این موضوع باخبر می‌شوند و با من تماس می‌گیرند. به مدرسه رفتم و آنها یک هفته دخترم را از مدرسه اخراج کردند.»

او ادامه داد: «دخترم در راه خانه، دست‌نوشته را می‌نویسد. او به خاطر ترس از من و این‌که مبادا دوباره تنبیهش کنم، دست به خودکشی زده است.»

برچسب ها:

زندانیان