نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

فرماندار ایرانشهر: شلوغی ها در ایرانشهر برخورد احساسی بود که کنترل شد

11-می-2015

گروه خبری: اقلیت های قومی -

سایت نفس در قفس: معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر، اظهار کرد که شلوغی های دیشب شهرستان ایرانشهر برخورد احساسی مردم در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سوخت قاچاق بود که با تدبیر معتمدین و ریش سفیدان کنترل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نبی بخش داودی، گفت: ماموران دیشب در محور ایرانشهر به بمپور محدوده نیروگاه گازی یک دستگاه خودروی تویوتا، حامل سوخت قاچاق را تعقیب کردند که در این عملیات خودرو واژگون شد، که بررسی این موضوع در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: بر اثر واژگونی این خودرو راننده آن در دم کشته می شود که این صحنه احساس برخی از مردم را برانگیخت و آنان دست به تجمع زدند.

فرماندار ایرانشهر گفت: در این تجمع یک ساعته برخی از افراد سودجو با تحریک احساسات مردم زمینه ساز وقوع حوادثی تلخ شدند، حوادثی که منجر به آسیب زدن به دو دستگاه ماشین آلات شهرداری محمدان در پی اعتراض مردمی شد.

نبی بخش داودی، اظهار کرد: اکنون با هوشیاری ماموران، مسئولان، شورای تامین و به ویژه همدلی و همراهی معتمدان و ریش سفیدان محلی شلوغی های دیشب، ایرانشهر کنترل و اکنون تردد به صورت عادی در منطقه در حال جریان است.

وی همچنین افزود: هماهنگی لازم با مقام قضائی به ویژه دادستانی برای شناسائی عاملان این حادثه صورت گرفته و تیم های امنیتی و انتظامی در حال بررسی موضوع هستند و پس از تکمیل بررسی ها نتایج در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر، اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر عاملان اتفاق دیشب ایرانشهر، شناسائی شوند.

لازم به ذکر است که وبسایت کمپین فعالین بلوچ، تعداد کشته شده های حادثه دیشب را دو تن  و دلیل واژگونی خودرو را تیراندازی ماموران به سوی خودرو ذکر کرده است.

برچسب ها:

زندانیان