نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

بازداشت مدیر روابط عمومی یکی از ادارات دولتی به دلیل فعالیت در فضای مجازی

30-نوامبر-2016

گروه خبری: آزادی بیان -

سایت نفس در قفس: دادستان عمومی و انقلاب قزوین از بازداشت مدیر روابط عمومی یکی از ادارات دولتی قزوین خبر داد. این مقام قضایی گفت فرد بازداشت شده دیگران را به “حمایت از فتنه‌گران در فضای مجازی” دعوت می کرده است. همچنین فرد بازداشت شده پیش از این از کمپین آزادی “نرگس محمدی” حمایت کرده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، اسماعیل صادقی‌نیارکی در قزوین ضمن اعلام خبر بازداشت یکی از مدیران ادارات دولتی قزوین اظهار داشت: “این مدیر چندی پیش با دعوت عموم کاربران فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به حمایت یکی از فتنه‌گران بازداشت شد”.

وی افزود: “این فرد در فضای مجازی با دعوت کاربران به پیوستن کمپینی با عنوان «حامیان یکی از فتنه‌ گران در شبکه‌های اجتماعی» اقدام به این عمل کرده بود”.

این گزارش می افزاید، (ع.ر) که مدیر روابط عمومی یکی از ادارات دولتی در قزوین است چندی پیش نیز با انتشار خبر کمپین حمایت از نرگس محمدی اقدام به معرفی این کمپین به کاربران شبکه‌های اجتماعی کرده بود.

گفتنی است چندی پیش نامه‌ای از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس در حمایت از نرگس محمدی صادر شده بود هم توسط سیده‌حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی به امضا رسید.

لازم به توضیح است، اصطلاح ” فتنه ” در ادبیات رسمی حکومت ایران به معترضان به نتایج انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری در ایران و بصورت خاص به رهبران محبوس آن اطلاق می شود.

زندانیان