نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

بازداشت چهارنفر به اتهام طراحی اغتشاش و آشوب در آستانه انتخابات مجلس

8-ژانویه-2012

گروه خبری: آزادی بیان -

سایت نفس در قفس: یک مقام امنیتی از بازداشت چهار تن به اتهام انجام اقدامات ضدامنیتی در آستانه انتخابات مجلس خبر داده است.

 

به گزارش دانشجونیوز، یک مقام اطلاعاتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته است، چهار تن که در حال سازماندهی برای فراخوان های اینترنتی درآستانه انتخابات مجلس بوده اند، بازداشت شده اند: “چهار تن از عواملی که در حال طراحی شبکه ها و اجرای سازو کار هایی برای انجام اقدامات ضد امنیتی در آستانه انتخابات بودند، شناسایی و بازداشت شده اند. دستگیر شدگان با استفاده از وسایل و تجهیزات پیشترفته ارتباطات پنهان که اخیرا از بیگانگان دریافت کرده بودند در حال سازماندهی هسته های خاصی برای فراخوان های اینترنتی و ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور بودند.”

 

در آستانه انتخابات مجلس، گروه های مختلف وابسته به حاکمیت بارها نسبت به وقوع اعتراضات خیابانی هشدار داده اند.

 

چندی پیش سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران ایران نیز هشدار داده بود که “دشمن” قصد دارد در انتخابات مجلس، “آشوب‌های خیابانی و اعتراضات اجتماعی” به راه بیاندازد. وی گفته بود: “آن‌ها می‌خواهند با ایجاد ناآرامی‌ها و با تنفس مصنوعی، جریان فتنه را زنده کنند و از سوی دیگر با نشان دادن و برجسته‌سازی تقابل معترضین با نظام، چهره مردمی نظام را در جهان اسلام مخدوش کنند.”

برچسب ها:

زندانیان