نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

بزرگترین رستوران شرق تهران به دلیل عدم رعایت مسائل شرعی پلمپ شد

24-ژانویه-2016

گروه خبری: آزادی بیان -

سایت نفس در قفس: دادستان عمومی و انقلاب پردیس از پلمب بزرگترین رستوران شرق تهران به دلیل مسائل خلاف عفت عمومی و عدم رعایت مسائل شرعی و قانونی و همچنین بازداشت هفت تن خبر داد.

به گزارش میزان، حیدر فتاحی دادستان عمومی و انقلاب پردیس، از پلمپ یکی از بزرگترین رستوران‌های شرق تهران خبر داد و گفت: “در راستای مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی و حسب گزارشات مردمی دستور پلمپ این رستوران به دلیل عدم رعایت مسائل شرعی و قانونی صادر شد”.

دادستان پردیس ادعا کرده است که در این رستوران طی مراسم های مختلط مشروبات الکلی و مواد مخدر مصرف می شده است.

فتاحی گفت: “دادستانی پس از اخذ گزارش دستور ورود به این رستوران را صادر کرد و طی این بازرسی مقادیری از مشروبات الکی و مواد مخدر کشف و ضبط شد و هفت نفر نیز دستگیر شدند”.

دادستان عمومی و انقلاب پردیس مدعی شده است که مالک رستوران به ایجاد یک راه مخفی در پشت رستوران و احداث یک ویلا اقدام کرده بود که با دعوت از خواننده‌های زیرزمینی و صرف مشروبات الکی و مواد مخدر در این مکان به “برگزاری مراسماتی خلاف منافی عفت” اقدام می‌کرد.

فتاحی با اشاره به برخورد قاطع دادستانی با مسائل خلاف عفت عمومی در پایان گفت: “در حال حاضر مالک رستوران متواری است اما پیگیری‌ها برای دستگیری وی همچنان ادامه دارد”.

برچسب ها:

زندانیان