نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

دستگیری چند مسافر نوروزی در همدان به علت آواز خواندن در پیاده رو

31-مارس-2017

گروه خبری: آزادی بیان -

سایت نفس در قفس: پلیس همدان اعلام کرد دو مسافر که او آنان را “هنجارشکن پیاده رو بوعلی” معرفی کرد به دلیل اقدام به خوانندگی غیرمجاز، شناسایی و دستگیر شدند. اطلاعیه این نیرو همچنین از دستگیری سه گروه دیگر از مسافران که آنان را “مطرب” و “هنجارشکن” خواند خبر داد.

به گزارش میزان، همزمان با انتشار تصاویر خوانندگی چند نفر در پیاده رو بوعلی همدان، پلیس این استان از دستگیری افرادی که آنان را “هنجار شکن” خواند خبر داد.

در اطلاعیه پلیس همدان آمده است: “در پی انتشار فیلم کوتاهی در فضای مجازی با موضوع خوانندگی غیر مجاز در سطح شهر همدان که طی آن دو نفر در حال انجام رفتارهای نامتعارف هستند،موضوع سریعا در دستور کار پلیس استان قرارگرفته وبا اقدامات اطلاعاتی عوامل اصلی این موضوع که دو نفر مسافر با هویت معلوم بودند و در یکی از مسافرخانه های شهر همدان اسکان یافته بودند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.در این خصوص پرونده قضایی تشکیل ودر دادسرای عمومی وانقلاب همدان تحت رسیدگی است”.

 پلیس همدان گفته به جز این دو مسافر، در نوروز سه گروه دو نفره دیگر را بازداشت کرده که دو گروه با تعهد آزاد شده و یک گروه روانه زندان شده‌اند. پلیس همدان این گروه‌ها را “مطرب” و “هنجارشکن” خوانده است.

برچسب ها:

زندانیان