نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

دستگیری ۷۰ زن و مرد در دو جشن شبانه در قم و اهواز

2-می-2017

گروه خبری: آزادی بیان -

سایت نفس در قفس: دادستان عمومی و انقلاب قم گفت که «با دستور قضایی» ۴۵ زن و مرد در یک مهمانی جشن شبانه در کارگاه تولید مبل در حاشیه شهر قم دستگیر شدند. به گفته وی، ۱۴ نفر از این شهروندان به زندان معرفی شدند و بقیه افراد با اخذ ضمانت تا رسیدگی نهایی آزاد شدند. از سوی دیگر،  ۲۵ دختر و پسر جوان که در یک پیتزا فروشی در حال برگزاری جشن تولد بودند توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.  این پیتزا فروشی توسط ماموران پلیس پلمپ و متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش میزان، مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از دستگیری ۴۵ زن و مرد در پارتی شبانه خبر داد و گفت: “حسب گزارش پلیس اطلاعات و امنیت استان قم مبنی بر حضور تعدادی از افراد مذکر و مونث در داخل یک کارگاه مبل سازی در حاشیه شهر پس از صدور دستور اکیپ‌های انتظامی فورا به محل اعزام  شدند”.

کاهه مدعی شد: “در این راستا ۱۴ نفر از متهمین که جرائم سنگین‌تری داشته و دارای سوابق متعدد کیفری بودند بازداشت و به زندان معرفی شدند و الباقی افراد هم با اخذ ضمانت تا رسیدگی نهایی آزاد شدند”.

رقص و پایکوبی ۲۵ دختر و پسر در یک پیتزافروشی اهواز

خبرگزاری رکنا نیز گزارش کرد که شب گذشته، ۲۵ دختر و پسر جوان که در یک پیتزا فروشی در حال برگزاری جشن تولد بودند توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

گفتنی است این پیتزا فروشی توسط ماموران پلیس پلمپ و متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

زندانیان