نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

قطع کردن برق و صدا در کنسرت به علت کف زدن تماشاگران

6-آگوست-2017

گروه خبری: آزادی بیان -

سایت نفس در قفس: سرپرست گروه موسیقی لیان درباره قطع نور و صدای سالن برگزاری تازه‌ترین کنسرتش، توضیح داد «متاسفانه در کنسرت شب ۱۳ مرداد و اواخر اجرای برنامه ناگهان صدای سالن را قطع کردند تا آخرین قطعه ما در کمال تعجب بدون سیستم صوتی اجرا شود». وی در ادامه گفت “با توجه به محدودیت هایی که در جنوب کشور برای برگزاری برخی از کنسرت ها وجود دارد بسیاری از مخاطبان جنوبی هستند که با صرف هزینه های زیاد به تهران می آیند تا تماشاگر کنسرت ما باشند. ما باید باور کنیم که تماشاگر ایرانی تماشاگر متینی است و نباید چنین رفتاری با مخاطبان و گروه اجرایی شود. متاسفانه این برای دومین بار است که در سالن میلاد نمایشگاه چنین برخوردی با گروه لیان می‌شود”.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی لیان که تازه‌ترین کنسرت این گروه را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد درباره مشکل قطع برق و صدا توضیح داد: «متاسفانه در کنسرت شب ۱۳ مرداد و اواخر اجرای برنامه که با استقبال بسیار گرم مخاطبان مواجه بودیم مدیران سالن ناگهان صدای سالن را قطع کردند تا آخرین قطعه ما در کمال تعجب بدون سیستم صوتی اجرا شود. اصلا چرا بایستی صدای سالن قطع شود در حالیکه مخاطب همچنان در تالار اجرای برنامه حضور دارد؟ من سوالم از مدیران محترم سالن میلاد نمایشگاه این است که وقتی گروهی هزینه بسیار گران ۷۵ میلیون تومان را برای کرایه سالن می دهد آیا باید چنین رفتاری صورت گیرد؟»

او ادامه داد: «با توجه به محدودیت هایی که در جنوب کشور برای برگزاری برخی از کنسرت ها وجود دارد بسیاری از مخاطبان جنوبی هستند که با صرف هزینه های زیاد به تهران می آیند تا تماشاگر کنسرت ما باشند. ما باید باور کنیم که تماشاگر ایرانی تماشاگر متینی است و نباید چنین رفتاری با مخاطبان و گروه اجرایی شود. متاسفانه این برای دومین بار است که در سالن میلاد نمایشگاه چنین برخوردی با گروه لیان می‌شود.»

سرپرست گروه لیان تصریح کرد: «اگر دوستان مشکلی هم در برنامه ما دیده بودند حداقل به احترام تماشاگر نباید این کار را می کردند و می توانستند بعد از برنامه از ما توضیح بخواهند نه اینکه بروند و به یکباره برق و صدای سالن را قطع کنند. باور کنید کاری که ما روی استیج انجام می دهم گوشه ای از موسیقی نواحی مردمان جنوب ایران است و با تمام هزینه های سنگینی که برای ما، تهیه کننده و حتی مخاطب دارد فضای پرانرژی را با در نظر گرفتن تمامی قوانین و مقررات فراهم می کنیم.»

گروه موسیقی لیان در تازه‌ترین کنسرت خود که شب ۱۳ مرداد به همت موسسه کامیاب بهاران به تهیه‌کنندگی علی حق‌شناس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد گوشه هایی از موسیقی منطقه بوشهر را برای طرفداران خود اجرا کرد.

زندانیان