نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

مرگ یک دختر جوان در یورش نیروهای انتظامی به یک مهمانی

24-سپتامبر-2011

گروه خبری: آزادی بیان -

سایت نفس در قفس: رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی از مرگ دخترجوانی هنگام فرار در پارتی شبانه و سقوط از طبقه ششم آپارتمانی در مشهد خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ناصر نجاریان در تشریح این حادثه گفت: تعدادی از شهروندان ساکن در یکی از مجتمع‌های بزرگ مسکونی در محدوده بلوار هاشمیه مشهد از چندی قبل از رفت و آمد افراد مشکوک به یک واحد آپارتمانی و برگزاری مجالس پارتی که با سر و صداهای زیادی همراه بود، شکایت کردند.

 

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی در پیگیری این پرونده محل را تحت نظر قرار دادند و چهارشنبه شب گذشته که تعدادی دختر و پسر جوان در این آپارتمان اقدام به برگزاری پارتی شبانه کرده بودند با هماهنگی مقام قضایی، محل را مورد بازرسی قرار دادند.

 

وی اضافه کرد: در این عملیات ۴ پسر و ۴ دختر جوان دستگیر شدند و متاسفانه یکی از خانم‌های جوان که به محض اطلاع از حضور پلیس در محل، با حالتی غیرطبیعی قصد فرار داشت، از بالکن طبقه ششم ساختمان به پایین سقوط کرد.

 

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: در این حادثه زن جوان که از ناحیه سر بشدت صدمه دیده بود در دم جان باخت.

 

وی بیان کرد: متهم اصلی پرونده و دو متهم دیگر که از محل متواری شده بودند نیز دستگیر شده‌اند و به دستور مقام قضایی، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافته است.

برچسب ها:

زندانیان