نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

پلیس: داشتن بیش از ۷ سیم کارت فعال ممنوع است

15-مارس-2016

گروه خبری: آزادی بیان -

سایت نفس در قفس: یک مقام مسئول در ناجا گفت که هیچ فردی نمی‌تواند بیش از ۷ سیم کارت فعال داشته باشد و سیم‌کارت‌های هشتم به بعد، توسط اپراتورها سوزانده می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس فتا ناجا با اشاره به تلاش پلیس فتا برای روشن کردن اصالت سیم‌کارت‌های تلفن همراه برخی اپراتورها در کشور، با اعلام خبر وجود ۲٫۵ میلیون سیم‌کارت بی نام و نشان در سال گذشته در کشور، اظهار کرد: کسانی که نمی‌خواستند هویتشان شناسایی شود به راحتی با پرداخت ۴ هزار تومان بیش از نرخ سیم‌کارت‌های دارای هویت، اقدام به خرید این سیم کارت‌ها از دکه‌های روزنامه‌فروشی می‌کردند.

سردار کمال هادیانفر افزود: “در جلسات برگزار شده مقرر شد که هیچ فردی نمی‌تواند بیش از ۷ سیم کارت فعال داشته باشد و سیم‌کارت‌های هشتم به بعد، توسط اپراتورها سوزانده شود تا هر کس به این امر معترض بود، با مراجعه به اپراتورها، اعتراض خود را عنوان کرده و دلایل لزوم در اختیار داشتن این سیم‌کارت‌ها را عنوان کند”.

هادیانفر گفت: “در حال حاضر پلیس فتا به شدت به دنبال حذف سیم‌کارت‌های بدون نام و نشان در کشور است و خوشبختانه تعداد این سیم‌کارت‌ها نیز به شدت کاهش یافته”.

برچسب ها:

زندانیان