نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

ابراهیم مددی به زودی دادگاهی می شود

16-مارس-2016

گروه خبری: کارگران و اصناف -

سایت نفس در قفس: جلسه دادگاه «ابراهیم مددی» نایب رئیس سندیکای کارگران شرکت واحد ۲۸ فروردین ماه ۹۵در دادگاه انقلاب برگزار خواهد شد.

به گزارش سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، ابراهیم مددی از اعضای هیئت مدیره سندیکا که قرار بود در سوم اسفند ماه نود و چهار به دلیل فعالیت های سندیکایی در شعبه بیست وشش دادگاه انقلاب محاکمه شود، بخاطر مشکلات جسمی وبیماری در روز تعیین شده از سوی دادگاه نتوانست حاضر شود و به همین دلیل وکیل نامبرده آقای نیکبخت با ارائه مدارک پزشکی و موافقت قاضی تاریخ دادگاه را به ۲۸ فروردین ماه سال آینده موکول کردند. اتهامات این فعال سندیکایی «اجتماع وتبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور» و «ایجاد اخلال در نظم عمومی» اعلام شده است.

لازم به ذکر است که ابراهیم مددی و داود رضوی از اعضای هیئت مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد در نیمه های شب ۹ اردیبهشت ماه سال جاری در منازل مسکونی شان توسط مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و با قرار وثیقه صد میلیونی بعد از ۲۲ روز بازداشت از انفرادی های بند ۲۰۹زندان اوین آزاد شدند.

داود رضوی در همین شعبه ۲۶ دادگاه انتقلاب در ۲۳ دی ماه سال جاری بخاطر فعالیت های سندیکایی مورد محاکمه قرار گرفت و به ۵ سال حبس تعزیری محکوم گردید.

برچسب ها:

زندانیان