نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

خانواده اسماعیل عبدی خواستار رسیدگی مجدد به پرونده وی شدند

23-آوریل-2017

گروه خبری: کارگران و اصناف -

سایت نفس در قفس: خانواده اسماعیل عبدی خواستار بررسی مجدد پرونده این فعال صنفی معلمان شدند. به گفته اعضای خانواده عبدی، در حال حاضر این فعال صنفی در شرایط مناسبی قرار ندارد و بهتر است که مسئولان قضایی در پرونده او که در مقام دبیرکل پیشین کانون صنفی معلمان به فعالیت در امور مربوط به حقوق صنفی معلمان و دانش‌آموزان مشغول بوده است، تجدید نظر کنند. آقای عبدی به تازگی با نگارش نامه ای سرگشاده اعلام کرد در اعتراض به عدم استقلال قوه قضاییه در ” صدور احکام امنیتی” برای فعالان تشکل‌های صنفی معلمان و کارگران و با درخواست صریح ”خروج روند پیگیری پرونده‌ خود از حالت امنیتی به عادی” از تاریخ دهم اردیبهشت ماه دست به اعتصاب غذا خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، خانواده اسماعیل عبدی (فعال صنفی معلمان و عضو کانون صنفی معلمان) خواستار بررسی مجدد پرونده این فعال صنفی معلمان شدند.

به گفته اعضای خانواده عبدی، در حال حاضر این فعال صنفی در شرایط مناسبی قرار ندارد و بهتر است که مسئولان قضایی در پرونده او که در مقام دبیرکل پیشین کانون صنفی معلمان به فعالیت در امور مربوط به حقوق صنفی معلمان و دانش‌آموزان مشغول بوده است، تجدید نظر کنند.

گفتنی است حکم دادگاه بدوی در ارتباط با شش سال حبس اسماعیل عبدی در دادگاه تجدیدنظر، تایید شده است؛ پیش از این وکیل عبدی از تلاش برای اعاده دادرسی خبر داده بود.

از قرار معلوم پس از انتقال عبدی به بند ۳۵۰ اوین تماس‌های تلفنی او با خانواده نیز قطع شده است.

ظرف روزهای گذشته، اسماعیل عبدی، معلم زندانی، با نگارش نامه ای سرگشاده اعلام کرد در اعتراض به عدم استقلال قوه قضاییه در ”صدور احکام امنیتی” برای فعالان تشکل‌های صنفی معلمان و کارگران و با درخواست صریح ”خروج روند پیگیری پرونده‌ خود از حالت امنیتی به عادی” از تاریخ دهم اردیبهشت ماه دست به اعتصاب غذا خواهد  زد.

برچسب ها:

زندانیان