نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

شیراز: پلمب ۱۰ باغ برگزارکننده مجالس به دلیل رعایت نشدن شئونات اسلامی

19-سپتامبر-2013

گروه خبری: کارگران و اصناف -

سایت نفس در قفس: سرپرست پلیس اطلاعات فارس از پلمب ۱۰ باغ برگزارکننده مجالس عروسی در شیراز خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ذوالقدر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز، گفت: طی هفته‌های گذشته به صاحبان و اداره‌کنندگان باغ‌ها و تالارهای مجالس در خصوص ضرورت داشتن مجوزهای مربوطه تذکر داده شده بود.

 

وی ادامه داد: طی هفته گذشته ماموران انتظامی فارس از ۱۰۳ باغ بازدید کردند که در نهایت ۱۰ باغ به‌دلیل رعایت نشدن شئونات اسلامی و قوانین مربوطه،‌ پلمب شد.

 

وی همچنین با اشاره به تداوم مقابله با توزیع‌کنندگان اقلام ضدفرهنگی در شیراز، گفت: نقاط آلوده در این شهر را شناسایی کرده و با افزایش سطح نظارت، افرادی که در قالب دستفروشی، اقدام به فروش و عرضه این محصولات می‌کردند، دستگیر شدند.

 

ذوالقدر با بیان اینکه تاکنون ۹ تن از این افراد شناسایی و دستگیر شده‌اند، از کشف مقادیری لوح فشرده و اقلام ضدفرهنگی از آنان خبر داد و گفت: در همین راستا فردی که در یک مغازه در شمال شیراز اقدام به تهیه،‌ تکثیر و فروش این اقلام می‌کرد نیز شناسایی و دستگیر شده است.

 

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس در ادامه از کشف تعداد زیادی تجهیزات دریافت از ماهواره در شیراز خبر داد و با اشاره به بازدید ماموران از ۴۳ واحد صنفی عرضه‌کننده لوازم الکتریکی در این کلان‌شهر، گفت: مقادیری دستگاه‌های غیرمجاز دریافت امواج ماهواره از این اماکن کشف شده است.

برچسب ها:

زندانیان