نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

همسر جعفر عظیم‌زاده ملاقات با دادستان را تکذیب کرد

28-ژوئن-2016

گروه خبری: کارگران و اصناف -

سایت نفس در قفس: همسر جعفر عظیم‌زاده گفت: در هیچ مصاحبه‌ای عنوان نکرده‌ام که با دادستان محترم تهران ملاقات کرده‌ام.

همسر جعفر عظیم‌زاده با ارسال نامه‌ای به ایلنا در واکنش به انتشار خبری مبنی بر تکذیب ملاقات دادستان تهران با همسر جعفر عظیم‌زاده اظهار داشت: در حالی که همسرم در بیمارستان و تحت نظر سه مامور است و خودم نیز در بیمارستان حضور دارم خبر درخواست من برای دیدار با دادستان به صورت گسترده منتشر شده است که در اینباره باید بگویم هرگز در هیچ مصاحبه‌ای عنوان نکرده‌ام که با دادستان محترم تهران ملاقات کرده‌ام.

او با بیان اینکه خواسته‌ ما رسیدگی مجدد به پرونده و رفع اتهام‌های امنیتی است، متذکر شد: یکی از وکلای ما درخواست اعاده دادرسی به دیوان عالی کشور تقدیم کرده و منتظر نتیجه رسیدگی هستیم.

همسر عظیم‌زاده تصریح کرد: بر خلاف آنچه که در خبر مبنی بر موافقت دادستانی با مرخصی جعفر عظیم‌زاده آمده است، باید بگویم علیرغم سپردن وثیقه ۴۵۰ میلیون تومانی از سوی خانواده از یک هفته پیش، ایشان با سرباز مراقب همچنان بر روی تخت بیمارستان است و اگر با مرخصی ایشان موافقت شده چرا او هنوز و پس از گذشت یک هفته از سپردن وثیقه ۴۵۰ میلیون تومانی هنوز در بیمارستان است؟

همسر جعفر عظیم زاده در پایان تاکید کرد که رسانه‌ها نسبت به یک زندانی کارگر که در اعتصاب غذا و شرایط نامساعد جسمی است، انصاف داشته باشند و مقام‌های قضایی نیز در اجرای قانون کمک و همکاری فرمایند.

 

برچسب ها:

زندانیان