نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

آزادی ۱۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان زنجان

25-آوریل-2015

گروه خبری: زندانیان -

سایت نفس در قفس: رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در راستای زحمات و اقدامات ارزشمند و با برنامه ستاد دیه استان ۱۶۰ نفر زندانی شامل ۱۴۹ نفر مرد و ۱۱ نفر زن جرایم غیرعمد مالی در قالب کمک های ستاد دیه استان در سال ۹۳ از زندان آزاد شده و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان زنجان، جعفر گل محمدی رئیس هیئت مدیره ستـــاد دیه استان زنجان با تقدیر از زحمات و تلاشهای اعضای ستاد دیه استان که زمینه آزادی زندانیان موصوف را فراهم کردند خواستار تلاش، برنامه ریزی و اخذ کمک های لازم برای آزادی بیشتر زندانیان جرائم غیرعمد مالی شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان نقش اطلاع رسانی و دعوت از خیرین، صاحبان صنعت و اتحادیه ها جهت مشارکت در امر خیر و خداپسندانه آزادی زندانیان را بسیار اثرگذار برشمرد و اظهار امیدواری کرد با این اقدامات و برنامه ریزی های مدون می توان زمینه آزادی زندانیان بیشتر را فراهم آوریم.
علی خلجی در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد سال ۹۳ ستاد دیه از برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان در شهر های زنجان، ابهر و خرمدره خبر داد و اظهار داشت: با کمک های مردمی و خیرین استان تلاش می کنیم زمینه آزادی بیشتر زندانیان جرایم غیرعمد مالی را فراهم نماییم.
زندانیان