نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

اسد الله هادی سه روز پس از عمل جراحی به زندان انتقال داده شد

28-ژوئن-2015

گروه خبری: زندانیان -

سایت نفس در قفس: اسدالله هادی، از زندانیان سیاسی پس از عمل جراحی در ناحیه کمر، بدون طی دوران نقاهت به زندان رجایی‌شهر بازگردانده شد.

به گزارش سحام، اسدالله هادی زندانی سیاسی زندان رجایی‌شهر کرج، تنها سه روز پس از عمل جراحی کمر، بدون طی دوران نقاهت خود در بیمارستان، به زندان رجایی‌شهر کرج بازگردانده شد.

اسدالله هادی که از ۵ سال حکم حبس خود، ۴/۵ آن را در زندان رجایی‌شهر گذرانده، پس از عمل جراحی “کانال ستون فقرات” و “تعویض مهره ال ۵ ستون فقرات خود” در بیمارستان شهدای تجریش، به زندان بازگردانده شده است.

مسئولین این بیمارستان به دلیل بدهکاری مالی سازمان زندان‌ها و قوه قضاییه به این بیمارستان، از نگهداری بیماران برای طی دوران نقاهت خود استنکاف می‌ورزند، به همین دلیل نیز دو مامور مراقب آقای هادی در بیمارستان شهدای تجریش، به مدت دو روز از غذای بیمارستان محروم بودند و نتوانستند از حداقل امکانات بیمارستان استفاده کنند.

مطابق نظر پزشکان متخصص، این زندانی باید دو ماه پس از عمل جراحی تحت نظارت پزشک باشد و تمهیداتی مانند فیزیوتراپی را در بیمارستان به انجام برساند.

هادی هم‌اکنون با وضعیت بسیار وخیم جسمانی در زندان پس از عمل جراحی روبروست و با دشواری زیاد با “واکر” حرکت می‌کند.

لازم به ذکر می باشد، اسدالله هادی در سال ۸۸ به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و اخلال در نظم عمومی بازداشت و به پنج سال حبس محکوم شد.

گفتنی است، وی سابقه بازداشت در دهه ۶۰ را نیز داشته است.

asadolah hadi asadolah hadi1

برچسب ها:

زندانیان