نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

اعتصاب غذای اعتراضی مجید مقدم در زندان اوین

13-آگوست-2017

گروه خبری: زندانیان -

سایت نفس در قفس: مجید مقدم زندانی سیاسی محبوس در بند ۸ زندان اوین، به علت اعتراض به اخلال ایجاد شده از سوی دادستانی برای آزادی مشروط و همچنین رفتارهای دادیار ویژه زندانیان با خانواده اش، اعتصاب غذا کرده است.

به گزارش کلمه، مجید مقدم زندانی سیاسی محبوس در بند ۸ زندان اوین اعلام کرده است که از امروز، بیست و یکم مرداد ماه اعتصاب غذای اعتراضی خود را آغاز کرده است.

مجید مقدم به علت اعتراض به اخلال ایجاد شده از سوی دادستانی برای آزادی مشروط و همچنین رفتارهای دادیار ویژه زندانیان با خانواده این زندانی سیاسی اعتصاب غذا کرده است.

در فروردین ۹۶ بازجویان مجید مقدم که از قرارگاه ثارالله هستند با آزادی مشروط او موافقت کردند و رییس زندان اوین، چهارمحالی نیز حسن رفتار او را تأیید و با آزادی مشروط وی موافقت کرده است اما با گذشت ۴ ماه وی هنوز بلاتکلیف و منتظرتکمیل پرونده خود است.

بر اساس این گزارش یکی دیگر از دلایل اعتصاب غذای این زندانی سیاسی اعتراض به مزاحمت تلفنی برای خانواده اش و همچنین بی احترامی دادیار ویژه زندانیان سیاسی زندان اوین، حاج مرادی به خانواده اش دست به اعتصاب غذا زده و اعلام کرده است که تا رسیدن به خواسته اش یعنی آزادی بدون قید و شرط به این اعتصاب ادامه می‌دهد.

برچسب ها:

زندانیان