نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

اقدام به خودکشی متهم به قتل با خوردن اسید در مقابل ماموران پلیس

22-سپتامبر-2016

گروه خبری: زندانیان -

سایت نفس در قفس: متهم به قتل ناموسی همسر و ۲ فرزندش هنگام بازسازی صحنه جنایت در مقابل کارگاهان پلیس با خوردن اسید دست به‌خودکشی زد. این فرد پیش از این از قصد خود برای خودکشی با اسید با ماموران صحبت کرده بود. هم‌چنین مرد ۳۴ ساله ای که متهم بود سال گذشته مرد دیگری را با ضربات چاقو به قتل رسانده، صبح روز گذشته پس از اعتراف به قتل، خود را از طبقه دوم دادسرای مشهد به پایین پرت کرد و جان سپرد.

به گزارش خبرگزاری رکنا، شامگاه ۲۷شهریور در جنوب غرب تهران مردی در اقدام به قتل ناموسی به دلیل سوءظن، همسر ۴۵ساله و ۲دختر ۱۲و ۲۲ساله‌اش را به قتل رساند.

وی در اعترافاتش گفته بود: “مدت‌ها بود که این فکر در سرم بود و تصمیم گرفته بودم که بعد از به قتل رساندن اعضای خانواده‌ام با خوردن اسید خودم را نیز از بین ببرم اما موفق به این کار نشدم.”

وقتی تحقیقات مقدماتی پایان یافت، متهم در برابر کارآگاهان، صحنه جنایت را بازسازی کرد. او بعد از آنکه نحوه قربانی کردن اعضای خانواده‌اش را توضیح داد سراغ بطری اسیدی رفت که گفته بود قصد خودکشی با آن را داشته است.

او در برابر مأموران درِ بطری را باز کرد و در یک لحظه محتویات آن را سر کشید. با اینکه اقدامات پزشکی برای نجات وی انجام شد اما او جان خود را از دست داد.

هم چنین امروز خبرگزاری آنا گزارش داد مرد ۳۴ ساله ای که متهم بود سال گذشته مرد دیگری را با ضربات چاقو به قتل رسانده، صبح روز گذشته پس از اعتراف به قتل، خود را از طبقه دوم دادسرای مشهد به پایین پرت کرد و جان سپرد.

زندانیان