نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

رییس ستاد انتخاباتی روحانی با قید وثیقه آزاد شد

24-آگوست-2015

گروه خبری: زندانیان -

سایت نفس در قفس: جلال گل محمدی، مشاور سیاسی فرماندار سیرجان و رییس ستاد انتخاباتی روحانی متهم به اقدام علیه امنیت ملی، تبلیغ علیه نظام، دعوت به تجمعات خیابانی و همسویی با رسانه های معاند نظام با قید وثیقه ۱۵۰ میلیون تومانی آزاد شد.

به گزارش سیرجان خبر، جلال گل محمدی مشاور سیاسی فرماندار سیرجان و رییس ستاد انتخاباتی روحانی با قید وثیقه ۱۵۰ میلیون تومانی آزاد شد.

یک مقام مسئول با تایید خبر آزاد شدن جلال گل محمدی گفت” ” وی از جمله فعالان جنبش سبز در سیرجان می باشد که پس از حوادث سال ۸۸ برای تطهیر کاندیداهای معترض به نتایج انتخابات، در شبکه های اجتماعی حضور فعالی داشته و از متعرضان به مصوبه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر حصر رهبران معترض بوده که اعتراض های خود را بارها به مناسبت های مختلف مطرح نموده است”.

سیرجان خبر همچنین اضافه کرد: “بیان واقعیات روز جامعه و تطهیر رهبران معترض به نتایج انتخابات سال ۸۸ توسط مشاور فرماندار به خوبی در شبکه های اجتماعی و رسانه های معاند برای همگان مشهود است”.

دلیل بازداشت مشاور سیاسی فرماندار اقدام علیه امنیت ملی، تبلیغ علیه نظام، دعوت به تجمعات خیابانی، همسویی با رسانه های معاند نظام و برخی اتهامات دیگر اعلام شده است.

برچسب ها:

زندانیان