نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

نامه خانواده بهنودرمضانی فراز کشته شدگان بعد از انتخابات به احمدشهید: عاجرانه می خواهیم که حقوق پایمال شده مان را پیگیری کنید

31-اکتبر-2011

گروه خبری: زندانیان -

سایت نفس در قفس: خانواده بهنودرمضانی از کشته شدگان ناآرامی های بعداز انتخابات با ارسال نامه ای به احمدشهید گزارشگر ویژه حقوق بشرسازمان ملل در امور ایران که برای انتشار در اختیار کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران قرار داده شده، از وی خواستند که «حقوق پایمال شده» آنا را پیگیری کند. آنها در این نامه نوشته اند که علیرغم اطلاعات جزیی که درمورد ضاربان مرحوم رمضانی فر وجود دارد هیچ شخص یا ارگانی پرونده ضرب و شتمی که منجر به مرگ وی شده شده را پیگیری نکرده است. متن نامه در زیر می آید:

 

حضور محترم نماینده گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران حقوق، جناب آقای احمدشهید

 

اینجانبان جعفر قلی رمضانی و حوری گلستانی والدین و پارسا رمضانی برادر شهید بهنود رمضانی می باشیم ، که خواهانیم طی این مکتوب فریاد داد خواهی نوگل مان را به عرض حضرت عالی برسانیم.

 

بهنود عزیز دانشجوی سال اول مهندسی مکانیک دانشگاه نوشیروانی بابل در شب چهارشنبه سوری مورخ ۲۴٫۱۲٫۸۹ در میدان ۲۲ نارمک تهران بدست مزدوران از خدا بی خبر باتوم بدست به طرز فجیع و ناجوانمردانه, بی هیچ گناهی بقتل رسید. طوریکه تمامی مردم آن محل و دوستان پسرم شاهد بودند، ضاربین توسط خودرو سمند سفید رنگ به شماره ” ۲۴۶س۶۱ ایران ۴۴ “عوامل لباس شخصی مزدور بزدلانه پا به فرار گذاشتند.

 

بر طبق نظریه پزشکی قانونی علت مرگ ضربات متعدد جسم سخت عنوان گردید. و این گزارش توسط تمامی خبر گزاریها و شبکه های ماهواره ای منعکس گردید. پرونده شکایت اینجانبان به شماره ۲۸۰۰۷۰-۱۰-۹۰ که در شعبه ۴ دادسرای ویژه قتل حوزه ۲۷ آذری , نزد دادستان عموزاد و طی همین شماره در شعبه ۱۰ آگاهی مرکز ویژه قتل نزد جناب سروان مخلص آبادی مفتوح می باشد.

 

پس از گذشت قریب ۶ ماه هنوزهیچ سر نخی پیدا نشد! نکته عجیبتر اینکه با وجود ثبت شماره خودروی حامل ضاربین از خدا بی خبر در پرونده، هنوز پلیس راهنمایی رانندگی، نیروی انتظامی و آگاهی کشور خودرو مورد نظر را توقیف ننموند و مالکین آن مشخص نشدند!

 

اخیرا مراتب شکایت و دادخواهی را از رئیس قوه قضاییه جناب آقای صادق لاریجانی طی شماره ۶۴۸۴/۱/۹۰۰۱ و رونوشت شکواییه به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و همینطور طی شماره۳۰۸۸۲/۵۸ به کمیسیون امنیت ملی به اصطلاح کمیسیون حقوق بشر اسلامی به شماره ۲۳۳۳۲ به دفتر فرماندهی کل قوا جناب امیر سرلشگر فیروزآبادی ارسال نمودیم.

 

در طی این مدت هنوز شخص یا ارگانی حتی پیگیری در مورد پرونده ما نکرده اند. حتی در اولین روزهای از دست دادن بهنود عزیزمان و آغاز سال نو که ما در سوگواری دلبندمان بسرمی بردیم, نامردمان مزدور اقدام به جمع آوری پرچم های سیاه و آگهی های تسلیت نمودند. سوال ما از این جمع ظالمان اینست که پسرمان به چه گناهی اینچنین مورد قساوت قرار گرفت؟

 

از این رو تصمیم گرفتیم مراتب را به پیشگاه خدا و مردم آگاه و غیور ایران و تمامی آزاد اندیشان جهان برسانیم. از حضور ارجمند شما آقای احمد شهید که فردی مسلمان و آزاد اندیش می باشید و در زمانه بی عدالتی و رنج ایران زمین از سوی سازمان ملل متحد نماینده پی گیری حقوق بشر ایران انتخاب شدید، عاجزانه می خواهیم که حقوق پایمال شده مان را پی گیری نموده تا خون به نا حق ریخته بهنود عزیز و سایر جوانان قربانی در این عرصه ظلم و ستم پایمال نگردد.

 

به آرزوی روزی که عدالت و و آزادی در تمام جهان در سایه عدل الهی سایه گستر شود.

 

و من الله توفیق

برچسب ها:

زندانیان