نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

وضعیت نامناسب جسمی آرش هنرور شجاعی وبلاگ‌نویس و روحانی در بند ۳۵۰ اوین

5-سپتامبر-2011

گروه خبری: زندانیان -

سایت نفس در قفس: آرش هنرور شجاعی وبلاگ‌نویس و روحانی که با اتهامات سنگین از آبان ماه گذشته در زندان به سر می‌برد به بیماری «صرع» مبتلا است و وضعیت جسمی نامناسبی دارد.

 

آرش هنرور شجاعی در تاریخ ششم آبان ماه سال گذشته در محل کارش در حوزه‌ی علمیه قم دستگیر شد و از آن تاریخ تاکنون در «بازداشت موقت» در زندان اوین به سر می‌برد.

 

به گزارش «خانه حقوق بشر ایران» هنرور شجاعی به بیماری صرع مبتلا است و همچنین از بیماری قلبی رنج می‌برد. وی چندین بار در طول ماه‌های گذشته به خاطر بیماری صرع در زندان تشنج پیدا کرده و یا با وضعیت جسمی بسیار وخیم مواجه شده که با کمک همبندیان خود به بهداری زندان منتقل شده است.

 

وی با اتهامات سنگینی همچون تبلیغ علیه نظام و نشر اکاذیب و اقدام علیه امنیت ملی از طریق وبلاگ‌نویسی روبروه است. وی اکنون ماه‌ها است که بدون برگزاری هیچ دادگاهی در بند ۳۵۰ زندان اوین به صورت بلاتکلیف نگهداری می‌شود و به وضعیت وی رسیدگی نشده است.

 

آرش هنرور شجاعی ۳۰ ساله وبلاگ‌نویس و روحانی است. وی در رشته تحصیلی اجتهاد و در حوزه علمیه قم تحصیل کرده است. او همچنین تحصیلات خود را در مقطع فوق لیسانس حقوق و فلسفه در دانشگاه آزاد ادامه داده است.

برچسب ها:

زندانیان