نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

ضرب و شتم صدیق محمدی و شکایت خانواده وی از مدیران زندان

24-اکتبر-2014

گروه خبری: اقلیت های دیني -

سایت نفس در قفس: خانواده صدیق محمدی که پس از مدت‌ها موفق به ملاقات شدند مشاهده کرده‌اند یکی از دندانهای وی بر اثر ضرب و شتم شکسته و پا‌هایش بر اثر فلک کردن کبود شده است.

بنا به اطلاع «نفس در قفس»، خانواده صدیق محمدی پس از یک سال ممنوع الملاقات بودن وی، موفق شدند با اصرار زیاد فرزند خود را در زندان قزلحصار کرج از پشت شیشه ملاقات کنند.

یکی از نزدیکان وی در همین زمینه به گزارش‌گر «نفس در قفس» گفت: «وقتی خانواده صدیق محمدی او را دیدند متوجه شدند که یکی از دندان‌هایش بر اثر ضرب و شتم شکسته است و زندانبانان وی را بشدت فلک کرده‌اند.»

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: «صدیق محمدی بدون هیچ دلیل موجهی حدود ۴۰ روز را در انفرادی گذرانده است.»

وی در پایان گفت: «خانواده این زندانی عقیدتی از مسئولان زندان از جمله رئیس واحد ۲ حسین قدمی و رئیس حفاظت ایرج حقیقی شکایت کرده‌اند و خواهان پیگیری موضوع از طریق مجاری قانونی شده‌اند. با این حال حفاظت زندان با تهدید و فشار بر صدیق خواسته که خانواده‌اش بروند و رضایت بدهند.»

صدیق محمدی، فرزند حسین، اهل جوانرود که دانشجو بود در خردادماه سال ۸۸ دستگیر و نهایتاً به اتهام محاربه به اعدام محکوم شد، نامبرده بخصصو به دلیل زندگی تحت حکم اعدام از بیماریهای متععد روحی و جسمی در رنج است.

برچسب ها:

زندانیان