نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

با وجود وعده‌ی قبلی؛ حراست سالن انقلاب، زنان حاضر در ورزشگاه را به بیرون هدایت کرد

25-جولای-2017

گروه خبری: دانشجویان - زنان -

سایت نفس در قفس: در پی برگزاری یک از مسابقه میان انجمن اسلامی دانشجویان آزادی‌خواه دانشگاه بهشتی و انجمن اسلامی تهران جنوب، مسوولان مسابقه با وجود وعده‌ی قبلی مبنی بر امکان حضور زنان در ورزشگاه، از حضور آن‌ها برای تماشای بازی ممانعت به عمل آوردند.

به گزارش انصاف‌ نیوز، عصر روز یکشنبه یکم مردادماه، پس از این که حراست سالن انقلاب، زنان حاضر در ورزشگاه را به بیرون هدایت کرد، با اعتراض و درگیری لفظی بین دانشجویان حاضر در ورزشگاه و سرپرست تیم انجمن اسلامی دانشجویان آزادی‌خواه دانشگاه بهشتی مواجه شد.

بر اساس این گزارش، انجمن اسلامی دانشجویان‌ آزادی‌خواه که برنده‌ی مسابقه‌ی دیروز بود، در واکنش به برخورد صورت گرفته به مسوولان جام حمد اعلام کرد: “در صورت تکرار اتفاق در روز سه‌شنبه سوم مرداد که مرحله‌ی بعدی مسابقه آغاز می‌شود، در اعتراض به این روند، از ادامه‌ی حضور در مسابقات انصراف داده و زمین را ترک می‌کند”.

این مسابقات که از شنبه سی و یکم تیرماه به مدت یک هفته آغاز شده است، به میزبانی وزارت ورزش و جوانان میان ۱۶ تیم از احزاب، تشکل‌های دانشجویی، اصحاب رسانه و فعالان ستادی حامیان دولت در حال برگزاری است.

زندانیان