نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

دستگیری ۵۴ شهروند در طرح امنیت محله محور

6-آگوست-2013

گروه خبری: دسته‌بندی نشده -

سایت نفس در قفس: رییس پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری ۵۴ توزیع کننده مواد مخدر و معتاد در طرح مشترک پلیس پیشگیری و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در سطح شهر تهران خبر داد.

سرهنگ “محسن خانچرلی”، صبح امروز در گفتگویی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ضمن اشاره به اجرای طرح مشترک پلیس پیشگیری و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ جهت برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان در سطح شهر تهران، به تشریح جزییات این طرح پرداخت.

 

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: در اجرای تدابیر رییس پلیس پایتخت و بنابر درخواست شهروندان در خصوص برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و همچنین معتادان ولگرد و بی خانمان، تیم های عملیاتی پلیس پیشگیری و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اقدام به اجرای این طرح در قالب طرح امنیت محله محور کردند.

 

وی افزود: طرح مذکور بنابر هماهنگی های انجام شده از شب گذشته در تمام نقاط شهر تهران به اجرا درآمد که طی آن همه ماموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری ها و پایگاه های مبارزه با مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اقدام به بازداشت، دستگیری و جمع آوری توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان بی خانمان در محله های مختلف شهر تهران کردند.

 

سرهنگ خانچرلی، ادامه داد: این طرح تا ساعاتی از نیمه شب گذشته ادامه داشت که در نتیجه ۵۴ توزیع کننده و معتاد بازداشت و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از قبیل: تریاک، حشیش، شیره تریاک، شیشه، کراک، هروئین، گراس، سوخته تریاک و مرفین کشف شد.

زندانیان