نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

دستگیری عامل اسیدپاشی در شهرستان زابل

24-جولای-2016

گروه خبری: دسته‌بندی نشده -

سایت نفس در قفس: فرماندار شهرستان زابل اعلام کرد که عامل اسید پاشی در شهرستان زابل دستگیر شده است.

به گزارش پایگاه خبری اوشیدا، فرماندارویژه شهرستان زابل عنوان کرد: “عامل اسیدپاشی در خیابان شهید طالقانی زابل دستگیر شد”.

به گزارش پایگاه خبری اوشیدا، هوشنگ ناظری گفت: “متهم در اعترافات خود علت حادثه اسیدپاشی هفته گذشته که منجر به فوت یک شهروند سیستانی شد را اختلافات فامیلی و خانوادگی بیان کرد”.

ناظری افزود: “متاسفانه در هفته گذشته یکی از شهروندان زابل در حالی که در خودروی خویش در خیابان طالقانی توقف کرده بود توسط راکب موتور سیکلت مورد حمله اسید پاشی قرار گرفت”.

وی ادامه داد: “مصدوم به سرعت به بیمارستان امیرالمومنین زابل منتقل اما سپس به دلیل شدت جراحات به زاهدان انتقال که متاسفانه پس از ۲۴ ساعت جان خود را از دست داد”.

فرماندار زابل خاطرنشان کرد: “پس از فوت قربانی اسیدپاشی پرونده ی این جنایت وارد مرحله ی جدیدی شد به طوری که در کمتر از ۷۲ ساعت از وقوع مرگ قربانی حادثه متهم حادثه دستگیر و به جرم خود اعتراف نمود”.

وی ادامه داد: “وقوع چنین جنایتی در شهرستان زابل بسیار نادر و حتی به جرات می توان گفت برای نخستین بار بوده است که خوشبختانه با پیگیری مراجع قضایی و انتظامی به سرعت عامل آن دستگیر شده است که نشان از هوشیاری نیروهای انتظامی و قضایی در منطقه می شود”.

زندانیان