نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

اسیدپاشی این بار هم در اصفهان؛ ۴ عضو خانواده قربانی شدند

18-مارس-2017

گروه خبری: زنان -

سایت نفس در قفس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از اسیدپاشی به خانواده ای چهار نفره در شهرضا اصفهان خبر داد. این درحالی است که همچنان پرونده اسیدپاشی های زنجیره ای اصفهان که موجب رعب و هراس شهروندان و قربانی شدن تعدادی از زنان در این شهر شده بود به دلیل عدم یافتن و مجازات عاملین آن مفتوح مانده است.

به گزارش میزان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در رابطه با آخرین جزئیات اسیدپاشی در این استان توضیحاتی را ارائه کرد.

سرهنگ ستار خسروی گفت: “به دلیل اختلافات خانوادگی، یک مورد اسیدپاشی در استان اصفهان گزارش شد”.

وی افزود: “در این حادثه، فردی اقدام به پاشیدن اسید به روی ۴ عضو یک خانواده کرده است”.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به وضعیت اعضای این خانواده اظهارکرد: “افرادی که مورد اسیدپاشی قرار گرفته اند، پدری ۵۳ ساله، مادری ۴۸ ساله، پسری ۲۳ساله و دختری ۲۰ ساله بوده اند که در پی این حادثه، حال پدر و پسر خانواده وخیم اعلام شده است”.

خسروی تاکید کرد: “در حال حاضر مضنون شناسایی شده و نحوه وقوع حادثه و انگیزه وی در حال بررسی است”.

وی گفت “حال پدر و پسر خانواده وخیم است”.

سرهنگ جهانگیر کرمی پیش تر در این رابطه گفته بود: “در این حادثه پدر، مادر و پسر خانواده در منزل، با پاشیده شدن اسید از ناحیه صورت و سر به شدت مجروح شدند و دختر خانواده هم از ناحیه پا آسیب دید”.

معاون امور اجتماعی فرماندهی استان اصفهان با اشاره به انتقال افراد آسیب دیده به مراکز درمانی اظهارکرد: “این خانواده چهار نفره به مرکز سوانح سوختگی امام موسی اصفهان منتقل شدند”.

زندانیان