نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

حضور بانوان ورزشکار در مسابقات آسیایی والیبال اردبیل بلامانع است

1-می-2017

گروه خبری: زنان -

سایت نفس در قفس: رئیس کمیته کنترل مسابقات آسیایی والیبال گفت که در دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در اردبیل حضور بانوان ورزشکار بلامانع است. به گفته وی، بانوانی که در رشته والیبال یا سایر رشته های تربیت بدنی تحصیل می کنند ویا مربی و داور هستند می توانند جهت تماشای بازیها در سالن های ورزشی میزبان حضور یابند.

به گزارش ساوالان خبر، رئیس کمیته کنترل مسابقات آسیایی والیبال گفت: “در دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در اردبیل حضور بانوان ورزشکار بلامانع است”.

سعید درخشنده در جلسه هم اندیشی تیم های آسیایی والیبال تصریح کرد: “ورود بانوان به مسابقات والیبال همواره با مشکلاتی مواجه بوده اما به تناوب مدیریت شده است”.

وی افزود: “بانوانی که در رشته والیبال یا سایر رشته های تربیت بدنی تحصیل می کنند ویا مربی و داور هستند می توانند جهت تماشای بازیها در سالن های ورزشی میزبان حضور یابند”.

نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: “دومین دور از مسابقات زیر ۲۳ سال انتخاباتی مسابقات جام جهانی مصر است و این مسابقات از اهمیت ویژه ای برخوردار است”.

وی تاکید کرد: “میزبانی مسابقات از یک سال و نیم قبل از سوی استان اردبیل درخواست شده بود که در نهایت مورد پذیرش قرار گرفت”.

زندانیان