نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

خودسوزی زن جوان در بلوار کشاورز تهران

8-اکتبر-2016

گروه خبری: زنان -

سایت نفس در قفس: مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت که خانمی ۳۰ ساله که در بلوار کشاورز تهران دچار سوختگی شده بود، به بیمارستان منتقل شد. در تحقیقات انجام شده از سوی پلیس مشخص شد که این شهروند به وسیله بنزین اقدام به خودسوزی کرده است و در حال حاضر تحقیقات پلیس پایتخت پیرامون علت و انگیزه این اقدام در حال انجام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حسن عباسی درباره خودسوزی یک زن میانسال در بلوار کشاورز تهران، گفت: “سوختگی یک خانم ۳۰ ساله، ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد”.

وی افزود: “سریعا تیم‌ امدادی در محل حادثه حاضر و به ارائه خدمات پزشکی پرداختند”.

عباسی خاطر نشان کرد: “این خانم که از ناحیه صورت و دست دچار سوختگی شده بود، پس از اقدامات اولیه پزشکی جهت درمان تکمیلی به بیمارستان مطهری منتقل شد”.

توضیحات پلیس درمورد خودسوزی یک‌ زن در بلوار کشاورز

به گزارش آنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را درباره خودسوزی یک زن در بلوار کشاورز تهران ارائه کرد و از بررسی علت و انگیزه‌های وقوع این حادثه خبر داد.

حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز طی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، خبر اقدام به خودسوزی یک زن به سامانه ۱۱۰ اطلاع داده شد و در پی آن تیمی از ماموران انتظامی کلانتری ۱۴۸ انقلاب به محل حادثه واقع در بلوار کشاورز اعزام شدند.

همچنین بلافاصله هماهنگی‌های لازم با اورژانس نیز انجام شده و عوامل این نیرو در محل حاضر شده و فرد مصدوم که دچار سوختگی شده بود به بیمارستان منتقل شد.

در تحقیقات انجام شده از سوی پلیس مشخص شد که فرد مذکور به وسیله بنزین اقدام به خودسوزی کرده است و در حال حاضر تحقیقات پلیس پایتخت پیرامون علت و انگیزه این اقدام در حال انجام است که نتیجه تحقیقات در اخبار بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

زندانیان