نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

عاملان اسیدپاشی‌های اصفهان هنوز دستگیر نشده‌اند

18-می-2015

گروه خبری: زنان -

سایت نفس در قفس: رییس پلیس آگاهی ناجا آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده اسیدپاشی در اصفهان را تشریح کرد و گفت که شخصا رسیدگی به این پرونده را برعهده دارد و پرونده آن روی میز کاری‌اش است.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا مقیمی در حاشیه همایش علمی تخصصی روسای پلیس آگاهی سراسر کشور درخصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده اسیدپاشی اصفهان اظهار کرد: موضوع اسیدپاشی اصفهان و به طور کلی جرم اسیدپاشی از اولویت‌های ماست و پلیس تا زمان کشف جرم و دستگیری عاملان، رسیدگی به آن را به شکل ویژه ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه درخصوص پرونده اسیدپاشی اصفهان نیز تا زمان کشف موضوع، پرونده به شکل ویژه پیگیری می‌شود، گفت: یکی از پرونده‌هایی که شخصا روی آن کار می‌کنم، همین موضوع پرونده اسیدپاشی اصفهان است.

رییس پلیس آگاهی کشور درباره اینکه چندی پیش گفته شد که مظنون اصلی این حادثه دستگیر شده است، گفت: ما مظنونان مختلفی درخصوص این جرم داشتیم که یکی از مظنونان شرایطش با متهم اسیدپاشی هماهنگی داشت. این فرد به سرقت از منازل اعتراف کرده و گفته بود که پس از سرقت ازمنازل آنجا را به آتش می‌کشید، اما به طور کلی وی نیز تنها مظنون اصلی این حادثه نیست و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

مقیمی ادامه داد: البته این فرد جرایم زیادی را مرتکب شده و دستگیری‌اش آمار سرقت در اصفهان را کاهش داده بود.

خبرنگاری از رییس پلیس آگاهی کشور پرسید که آیا با گذشت زمان امکان به نتیجه رسیدن این پرونده وجود دارد یا خیر، گفت: حتما احتمال کشف آن وجود دارد و اگر الان به دفتر کاری من بروید، این پرونده روی میز من است و ما امید به کشفش داریم.

زندانیان