نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

هنگامه شهیدی؛ وکیل ندارم و حرفم را کسی گوش نمی‌دهد

4-می-2017

گروه خبری: زنان -

سایت نفس در قفس: ناهید کرمانشاهی مادر هنگامه شهیدی ضمن درخواست آزادی دختر خود به خاطر وضعیت جسمی، گفت که آقای مصطفی ترک همدانی را به عنوان وکیل معرفی کرده‌ام ولی هنوز در دستگاه قضایی تایید نشده است.

به گزارش انصاف نیوز، «ناهید کرمانشاهی» در ابتدای تماس و پاسخ به پرسش درباره‌ی وضعیت دخترش گفت: «متاسفنه ایسنا و ایلنا خیلی کار زشتی کردند. من دو هفته پیش که به این دو رسانه زنگ زدم گفتند که در مورد ایشان نمی توانیم گزارشی کار کنیم».

وی افزود: “در روز معلم نامه‌ای به شعبه‌ی دو دادسرا نوشتم به دلیل روز معلم و اینکه معلم بازنشسته هستم خواستار ملاقات حضوری با هنگامه شدم. متعاقب آن، دیروز به همراه داماد و دختر هنگامه به زندان رفتیم و با هنگامه ملاقات حضوری داشتیم”. هنگامه بسیار عصبی بود. نزدیک دوماه است که در اعتصاب غذا قرار دارد اما به خاطر من اعتصاب غذای خشکش را شکسته و فقط مایعات می‌خورد. خیلی عصبی بود که من به خاطر شما اعتصاب غذایم را شکستم ولی هنوز وکیل ندارم و حرفم را کسی گوش نمی‌دهد.

خانم کرمانشاهی ادامه داد: «هنگامه در زمان ملاقات هم حالش بد شد. از قلب درد و کلیه درد ناراحت بود. کلا بهم ریخته بود و حتی به دلیل وضعیت وخیم از ملاقات ممانعت می‌کرد. البته بعد از ظهر همان روز وقتی از بهداری برگشت با من تماس گرفت و گفت حالش خوب است».

برچسب ها:

زندانیان