نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

وضعیت نامساعد جسمی رضا شهابی در زندان اوین

12-ژوئن-2013

گروه خبری: کارگران و اصناف -

سایت نفس در قفس: وضعیت جسمی رضا شهابی، فعال کارگری دربند، نامساعد می‌باشد تا جایی که وی از روز گذشته تاکنون دو مرتبه به بهداری زندان اوین منتقل شده است.

 

به گزارش هرانا، رضا شهابی عضو هیأت مدیره‌ی سندیکای کارگران اتوبوسرانی تهران و حومه، روز گذشته به دلیل درد شدید کمر به بهداری زندان اوین منتقل شد.

 

وی مجدداَ به دلیل تشدید دردش صبح امروز با برانکارد به بهداری منتقل شد که در آنجا با برخورد نامناسب بهمن رضایی، رئیس آن محل و هم‌چنین عدم ویزیت پزشک روبه‌رو شد و این امر اعتراض وی را برانگیخت.

نامبرده در نهایت و علی‌رغم تاکید فیزیوتراپ بهداری بر خطرناک بودن وضعیتش تنها با تزریق آمپول مسکن به بند برگردانده شد.

 

این زندانی سیاسی در حالی بعد از ظهر امروز، با حاد شدن وضعیتش و بی حسی کامل پای چپ به بهداری مراجعه کرد که در آنجا آقای رضازاده در پاسخ به درخواست ایشان در خصوص اعزام به بیمارستانی خارج از زندان، با لحن توهین آمیزی آقای شهابی را متهم به بزرگنمایی و اغراق کرد و گفت که هرگونه رسیدگی پزشکی “زندانیان امنیتی” تنها با مجوز “دادستان” انجام می‌شود.

 

یادآور می‌شود که این فعال کارگری و عضو هیأت مدیره‌ی سندیکای کارگران اتوبوسرانی تهران و حومه بنا بر رای دادگاه تجدید نظر تهران، به تحمل چهار سال حبس تعزیری، پنج سال محرومیت از فعالیت سندیکایی و هفتاد میلیون ریال جریمه‌ی نقدی محکوم است.

برچسب ها:

زندانیان