نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

اجرای حکم شلاق در ملاء عام در شهرستان نهاوند

8-می-2015

گروه خبری: اعدام -

سایت نفس در قفس: برابر دستور مقامات قضایی، حکم ۷۴ ضربه شلاق تعزیری در خصوص متهم خرید و فروش مواد مخدر،  در ملاء عام و در یکی از میادین این شهر اجرا شد.

محسن اقبالیان فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران  در تشریح جزییات این خبر گفت: فردی با هویت «ر. ط» دارای چندین فقره سابقه مشابه و اقدام به خرده فروشی مواد مخدر در یکی از محلات شهرستان در حین توزیع مواد مخدر به همراه مقداری مواد دستگیر شد.

محسن اقبالیان در ادامه گفت: بعد از دستگیری این متهم و معرفی وی به مرجع قضایی برابر دستور قضایی به علت تعدد و تکرار جرم و به استناد قانون مربوطه به ۷۴ ضربه شلاق تعزیری در ملاءعام و ۳ ونیم سال زندان محکوم شد.

اقبالیان افزود: پس از صدور حکم مرجع قضایی و مشخص شدن تاریخ و محل دقیق اجرای حکم در ‌‌‌نهایت روز گذشته با حضور قاضی پرونده همچنین تعدادی از مامورین این انتظامی حکم صادر شده در ملاء عام و در محل میدان پای قلعه این شهرستان اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت پرونده و اتهام متهم و بنا به دستور مقام قضایی منزل این متهم به مدت دو سال پلمپ و امتیازات آب و برق و گاز این منزل نیز با حضور نمایندگان ادارات مزبور قطع شد.

زندانیان