نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

احضار و بازجویی معلمان همچنان ادامه دارد

24-ژوئن-2015

گروه خبری: کارگران و اصناف -

سایت نفس در قفس: گودرز شفیعیان از معلمان فعال صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد، به دنبال احضاریه ای که از طرف اداره اطلاعات “نورآباد ممسنی” از طریق پاسگاه “فهلیان” به وی ابلاغ شده بود به اداره اطلاعات “نورآباد ممسنی” مراجعه کرد.

به گزارش سایت حقوق معلم و کارگر، در تاریخ بیست و پنجم خرداد به دنبال احضاریه ای که از طرف اداره اطلاعات نورآباد ممسنی از طریق پاسگاه فهلیان به گودرز شفیعیان از معلمان فعال صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد، وی به اداره اطلاعات نورآباد ممسنی مراجعه کرد. به گفته ایشان از همان برخورد اول با شیوه ای خشن و آمرانه با او برخورد شد.

اتهام وی را تحریک و دعوت معلمان به تجمع و اعتراض و اعتصاب عنوان کردند، گرچه گودرز شفیعیان آنان را به مواد متعدد قانونی ارجاع داد ولی ماموران او را زیر فشار روحی و روانی شدید بازجویی کرده و با تهدید از ایشان خواسته بودند که در مورد معرفی دیگران با آنان همکاری کرده و در آینده به حرکات اعتراضی ادامه ندهد.

لازم به ذکر می باشد، در ماه های اخیر معلمان برای دست یافتن به خواسته های خود دست به تجمع و اعتراض و اعتصاب زده بودند که در این ارتباط تعدادی از معلمین نیز دستگیر و بازداشت شدند.

برچسب ها:

زندانیان