نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

امام جمعه تهران؛ تمام برنامه‌های شما مورد دقت پلیس سرّی است

23-آوریل-2016

گروه خبری: زنان -

سایت نفس در قفس: محمدعلی موحدی کرمانی خطیب نمازجمعه این هفته تهران در سخنانی در رابطه با گشت نامحسوس ۷ هزارنفره امنیت اخلاقی در تهران، گفت که به‌ نظرم انسان‌هایی (از طریق بدحجابی) می‌خواهند با نظام و اسلام دهن‌کجی کنند، به افراد لاابالی تذکر می‌دهم که بدانید تمام برنامه‌های زشت شما مورد دقت پلیس سرّی است.

به گزارش رجا نیوز، خطیب نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: “فصل تابستان نزدیک است و از مردم شریف و نجیب ایران به‌ویژه تهران انتظار می‌رود پوشش اسلامی را رعایت کنند، نیروی انتظامی ظاهراً هزاران مأمور نامحسوس در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر به کار گرفته که با شیوه‌ای بسیار متین و ارزنده تمام شرایط امر به معروف و نهی از منکر را رعایت می‌کنند و بالاخره اینها احساس وظیفه کرده‌اند”.

وی تصریح کرد: “به‌نظرم انسان‌هایی می‌خواهند با نظام و اسلام دهن‌کجی کنند، بعضی مناظر را به بنده نشان دادند که واقعاً بد است. انسان نمی‌تواند نسبت به آنها بی‌تفاوت باشد و نیروی انتظامی باید با کسانی که مظاهر اسلامی را زیر سؤال می‌برند برخورد کند و اگر برخورد نکند گناهکار است”.

خطیب نمازجمعه تهران اضافه کرد: “به افراد لاابالی تذکر می‌دهم که بدانید تمام برنامه‌های زشت شما مورد دقت پلیس سرّی است، اما اینها با شیوه‌ای بسیار متین و ارزنده با شما برخورد می‌کنند؛ خوشبختانه امر به معروف و نهی از منکر قانونی و مصوبه مجلس است و دولت هم در مقاطع مختلفی بیان کرده که مطیع مجلس و قانون است”.

زندانیان