نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

انتقال مصطفی عزیزی به بهداری زندان اوین

14-آوریل-2015

گروه خبری: زندانیان -

سایت نفس در قفس: مصطفی عزیزی، هنرمند محبوس در زندان اوین، شب گذشته به بهداری زندان اوین منتقل شد.

به گزارش هرانا، مصطفی عزیزی، نویسنده و تهیه کننده‌ی سرشناس، شب گذشته به علت افت فشار خون، به بهداری زندان اوین منتقل و پس از چند ساعت و تزریق سرم به بند بازگردانده شد.

یک منبع مطلع در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: «آقای عزیزی به بیماری‌هایی منجمله آسم، اگزما، رماتیسم و قندخون مبتلاست و سال‌هاست که به این دلایل از رژیم غذایی خاصی باید تبعیت کند.»

لازم به یادآوری‎‌ست که مصطفی عزیزی،  ۱۲ بهمن ماه سال ۹۳ بازداشت و به انفرادی‌های بند ۲ الف زندان اوین منتقل شد. وی پس از تحمل ۳۳ روز حبس در بند ۲ الف تحت مدیریت سپاه پاسداران، اواسط اسفندماه به بند ۸ سالن ۷ زندان اوین منتقل شده است.

دادگاه رسیدگی به اتهامات وی  ۱۱ خردادماه سال جاری در شعبه‌ی ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار خواهد شد و مسئولان خاطر نشان کرده‌اند امکان آزادی این زندانی سیاسی با تودیع وثیقه قبل از برگزاری دادگاه، وجود ندارد.

گفتنی ست مصطفی عزیزی، نویسنده و تهیه‌ کننده‌ی سابق برنامه‌های تلویزیونی ایرانی که در دهه‌ی ۱۳۷۰ و ۱۳۸۰ مسابقه‌ی تلاش و مجموعه‌ی تلویزیونی مسافر و راه بی پایان را که از برنامه‌های پربیننده‌ی تلویزیون بودند تهیه کرد، مقیم کشور کانادا است و برای دیدار با خانواده‌ی خود به ایران سفر کرده بود.

برچسب ها:

زندانیان