نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

بازداشت سه شهروند به علت دفن سگ در یکی از مساجد رشت

12-آگوست-2019

گروه خبری: دسته‌بندی نشده -

سایت نفس در قفس: فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت از بازداشت سه شهروند به علت دفن سگ در یکی از مساجد روستای “امشه” از توابع این شهرستان خبر داد و اعلام کرد اقدام این شهروندان “توهین به مقدسات” محسوب شده و هیات امناء مسجد و سپاه ناحیه سلمان رشت از شاکیان خصوصی این پرونده هستند.

به گزارش صدا و سیما، امروز یکشنبه ۲۰ مردادماه ۱۳۹۸، احمد نقدپور، فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت، از بازداشت سه شهروند به علت دفن سگ در یکی از مساجد روستای “امشه” از توابع این شهرستان خبر داد.

بر اساس این گزارش، هفته گذشته زنی ۵۱ ساله در روستای “امشه” از توابع بخش سنگر شهرستان رشت، سگ خود را کفن پوشانده و به عنوان فرزند خردسالش با همکاری دو مرد ۳۵ و ۴۵ ساله از  اهالی این شهر و حضور اقوامشان در محوطه مسجد به خاک سپرده است.

احمد نقدپور، فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت در این خصوص گفت: “چند تن از اهالی محل به این ماجرا مشکوک شدند که با اقدام نهادهای ذیربط، پس از ۶ ساعت این سگ نبش قبر شد”.

وی با اشاره به این که هیات امناء مسجد و سپاه ناحیه سلمان رشت از شاکیان خصوصی این پرونده هستند، افزود: ” اقدام این شهروندان “توهین به مقدسات” محسوب شده و  این سه متهم بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند”.

 

برچسب ها:

زندانیان