نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

«با ۱۵۰ مرکز زیبایی و عکاسی برخورد شد و تعدادی فعال مدلینگ دستگیر شدند»

15-می-2016

گروه خبری: آزادی بیان -

سایت نفس در قفس: دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت که ظرف دو سال گذشته در حوزه مبارزه با مزون‌های مرتبط با مدلینگ کارهایی انجام شده است و دو پرونده عنکبوت یک و عنکبوت دو در دادسرای جرائم رایانه‌ای کلید خورد. وی افزود حدود ۵۰ آرایشگاه،‌ ۵۰ مزون و ۵۰ آتلیه عکاسی تحت شاخه اطلاعاتی و قضایی در آمدند ودستگیری های انجام و صفحات زیادی بسته شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، عباس جعفری دولت آباد دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: “ظرف دو سال گذشته در حوزه مبارزه با آرایشگاه ها و مزون‌های مرتبط با مدلینگ کارهایی انجام شده است و دو پرونده عنکبوت یک و عنکبوت دو توسط سرپرست دادسرای جرایم رایانه‌ای و همکارانمان کلید خورد،‌ حدود ۵۰ آرایشگاه،‌ ۵۰ مزون و ۵۰ آتلیه عکاسی تحت شاخه اطلاعاتی و قضایی در آمدند ودستگیری های انجام و صفحات زیادی بسته شد”.

وی تصریح کرد: “امیدواریم این اقدامات با وجود کمبودهایی که در دادسراها به خصوص در دادسرای های تخصصی وجود دارد ادامه پیدا کند”.

جعفری دولت آبادی گفت: “می توانیم ادعا کنیم که حداقل با ضرباتی که صفحات مختلف خورده اند آنها به همین راحتی نمی توانند فعالیت کنند چرا که اشراف نظارت در صفحات اینستاگرام و فیسبوک وجود دارد”.

زندانیان