نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

بهنام محجوبی از دراویش گنابادی جهت تحمل حبس بازداشت و به زندان اوین منتقل شد

22-ژوئن-2020

گروه خبری: زندانیان -

نفس در قفس، ۲ تیر ۱۳۹۹: بهنام محجوبی از دراویش گنابادی بعد از گذشت دو سال ونیم از حادثه گلستان هفتم، جهت تحمل حکم دوسال زندان بعد از مراجعه به شعبه اجرای احکام دادسرای اوین  بازداشت به زندان اوین منتقل شد. بهنام محجوبی در بهمن ۱۳۹۶، در حادثه گلستان هفتم بازداشت و با تودیع وثیقه آزاد شده بود.

به گزارش «نفس در قفس»، ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران، بهنام محجوبی، از دراویش گنابادی بازداشت شده در حادثه گلستان هفتم در حالی برای اجرای حکم به زندان اوین منتقل شد که به دلیل بیماری اعصاب و روان  تحت نظر و درمان روانپزشک قرار داشت و پزشک معالج ایشان تشخیص به عدم تحمل کیفر داده است.

بنا به گزارش‌های رسیده، بهنام محجوبی هم اکنون در قرنطینه زندان اوین نگهداری می‌شود و علیرغم تایید رئیس بهداری زندان اوین مبنی بر داشتن داروهای خاص خودش، بعد از گذشت سه روز هیچ دارویی در یافت نکرده و در وضعیت خطرناکی قرار دارد و هر لحظه بیم  این می‌رود که وی تشنج کند.
لازم به یاد آوری است که بهنام محجوبی ۲۷ مردادماه ۹۸ توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران از بابت اتهام “اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور از طریق ارتباط گیری با سایرین و فراهم ساختن تجمع غیرقانونی” به به تحمل ۲ سال حبس تعزیری و دو سال ممنوعیت از عضویت در احزاب، گروه ها و دسته جات سیاسی یا اجتماعی محکوم شد.

زندانیان