نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

تداوم بی‌اطلاعی از حسن صارمی و فرزندانش

25-ژوئن-2013

گروه خبری: زندانیان -

سایت نفس در قفس: علی‌رغم گذشت قریب به بیست روز از بازداشت حسن صارمی، حامد و شهلا صارمی، هیچ اطلاعی از سرنوشت این افراد در دست نیست.

 

به گزارش هرانا، صبح روز پنج شنبه ۱۶ خرداد ماه سال جاری، مامورین وزارت اطلاعات ۳ تن از اعضای خانواده‌‌ی علی صارمی، زندانی سیاسی‌ای را که در سال ۸۹  اعدام شد؛ در خانه و محل کارشان بدون هیچ توضیحی دستگیر کردند.

 

حسن صارمی (غلام حسین صارمی) برادر علی صارمی به همراه ۲ فرزندش حامد و شهلا صارمی که سابقه‌ی هیچ گونه فعالیت سیاسی ندارند، با نشان دادن حکمی مبنی بر بازداشت و اتقال ایشان به بند ۲۰۹ زندان اوین، بازداشت شده‌اند.

 

گفتنی ست که علاوه بر بازداشت، ماموران امنیتی منزل و فروشگاه آقای صارمی را تفتیش کرده و لوازم شخصی ایشان را نیز ضبط نمودند.

 

حسن صارمی، متولد سال ۱۳۳۸، دانشجوی رشته‌ی علوم اجتماعی و فعال در زمینه‌ی حقوق کودک است. هم‌چنین حامد صارمی متولد سال ۱۳۶۰ و فارغ تحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌ی مدیریت صنعتی می‌باشد.

 

شهلا صارمی نیز که از ضعف فیزیکی در رنج است و به همین خاطر دارو مصرف می‌نماید، متولد سال ۱۳۶۴ و دانشجوی رشته‌ی صنایع است.

 

بی اطلاعی از وضعیت نامبردگان در حالیست که همسر آقای صارمی هر روز به شعبه‌ی ۶ بازپرسی زندان اوین مراجعه می‌کند تا دستکم اطلاعی از وضعیت جسمی و روحی اعضایِ خانواده‌اش کسب نماید.

زندانیان