نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

تیراندازی با تفنگ بادی به زنان در شهرستان کنگان

13-ژانویه-2015

گروه خبری: زنان -

سایت نفس در قفس: دادستان شهرستان کنگان از تعرض یک جوان ۲۶ ساله به نام «ع. خ» به سه زن کنگانی خبر داد.

 به گزارش وب سایت پیغام؛ شعبان کاویان پور گفت: این جوان با یک قبضه تفنگ بادی ۴٫۵ اقدام به تیراندازی به سمت شماری از زنان کنگانی طی دو هفته گذشته کرده بود که با پیگیری های مختلف و اقدامات پلیس، شخص مذکور را در عملیاتی دستگیر و تحت بازجویی قرار دادیم.

وی در گفتگو با ثلاث افزود: این فرد تحت بازجویی عنوان کرد که شخصاً با خودرو پژو ۴۰۵ در محل حاضر شده و افراد مورد نظر را از پشت مورد اصابت ساچمه تفنگ بادی قرار می داده و فوراً از صحنه متواری می شده است.

دادستان کنگان با بیان اینکه شخص مذکور تحت بازجویی نسبت به تائید اتهاماتش، اقرار کرده، گفت: پلیس در عصر سومین بار از تکرار این اتفاق که در خیابان ثبت اسناد شهر کنگان رخ می دهد؛ با پیگیری سرنخ ها، ضارب را کمتر از یک ساعت شناسایی و پس از تعقیب، او را دستگیر می نماید.

کاویان پور با بیان اینکه فرد مذکور دارای سابقه کیفری است، افزود: این شخص قبلاً به دلیل رابطه نامشروع دستگیر شده و در این خصوص دارای پرونده محکومیت کیفری است.

کاویان پور اظهار داشت: هم اکنون فرد نامبرده با اتهام ایجاد مزاحمت خیابانی برای بانوان و ضرب و جرح عمدی، با قرار وثیقه راهی زندان شد.

زندانیان