نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

جعفر عظیم زاده بازداشت شد

24-می-2015

گروه خبری: کارگران و اصناف -

سایت نفس در قفس: جعفر عظیم زاده فعال کارگری، امروز یکشنبه سوم خرداد ۹۴ در حالی که  همراه خانواده شاپور احسانی راد به دادگاه ساوه مراجعه نموده بود، ساعاتی پیش بازداشت شد

به گزارش وب‌سایت اتحادیه آزاد کارگران ایران، صبح امروز، جعفر عظیم زاده و  خانواده شاپور احسانی راد، طبق قرار قبلی همراه با کفالت و فیش حقوقی درخواست شده جهت آزادی شاپور احسانی راد به دادگاه ساوه  مراجعه نمودند، اما مسئولین دادگاه کفالت درخواست شده را رد نمودند و خواهان تبدیل آن به سند مالکیت شدند و به خانواده شاپور احسانی راد گفتند که فردا جهت پیگیری پرونده مراجعه کنید.

در این بین جعفر عظیم زاده، معترض این وضعیت میشود و مسئول ذیربط به جرم اینکه جعفر عظیم زاده هیچ نسبتی با زندانی ندارد ایشان را مورد باخواست قرار دادند و بازداشت نمودند.

ساعاتی پیش جعفر عظیم زاده، طی تماس تلفنی با خانواده اش از بازداشت خود در شعبه یک دادپرسی ساوه خبر داد.

گفتنی است، جعفر عظیم‌زاده از اعضای هیات مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران و از هماهنگ کنندگان طومار اعتراضی چهل هزار نفری کارگران می باشد.

 لازم به ذکر است، شاپور احسانی راد، نماینده اخراجی کارگران کارخانه پروفیل ساوه، از فعالین کارگری محبوب در میان کارگران ساوه، عضو هیات مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران و یکی از چهره ها و رهبران شناخته شده جنبش کارگری ایران است که طی هفته های گذشته دوشادوش کارگران اعتصابی نورد لوله صفا، برای موفقیت این اعتصاب کارگری تلاش سترگی را انجام داده است.

زندانیان