نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

حدود ۲۵ هزار کودک در استان گلستان از تحصیل بازمانده اند

23-ژوئن-2019

گروه خبری: کودکان -

سایت نفس در قفس: به گفته معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان حدود ۲۵ هزار کودک گلستانی از تحصیل بازمانده اند و استان گلستان از این نظر در رتبه دوم کشور قرار داد. همچنین در جریان سیل اخیر ۳۲۴ مدرسه در این استان آسیب دیدند که از این تعداد ۳۵ مدرسه به طور کامل تخریب شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز یکشنبه ۲ تیرماه ۱۳۹۸، عبدالرضا چراغعلی، معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با اشاره به جایگاه دوم استان در زمینه تعداد کودکان بازمانده از تحصیل گفت: حدود ۲۵ هزار کودک گلستانی از تحصیل بازمانده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری با اشاره به خسارت ۸۶ میلیارد تومانی سیل به فضاهای آموزشی استان گفت: در سیل اخیر ۳۲۴ مدرسه در استان دچار خسارت و آسیب شد که از این تعداد ۳۵ مدرسه به طور کامل تخریب شده است.

وی یکی از موضوعات مهم در استان را تعداد بالای کودکان بازمانده از تحصیل دانست و گفت: متأسفانه حدود ۲۵ هزار کودک گلستانی از تحصیل بازمانده‌اند که از این نظر رتبه دوم کشور را داریم.

چراغعلی افزود: خیران مدرسه‌ساز می‌توانند علاوه بر ساخت فضاهای فیزیکی برای تحصیل ایمن دانش‌آموزان در مباحث فرهنگی و بازگشت این کودکان بر سر کلاس‌های درس هم کمک کنند.

زندانیان