نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

دستگیری ۱۸۱ نفر در کرج

4-مارس-2014

گروه خبری: دسته‌بندی نشده -

سایت نفس در قفس: فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری ۱۸۱ نفر به گفته‌ی وی به اتهام سرقت، اراذل و اوباش و تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، سرهنگ سیدحسین سیدحقیقی با اعلام این خبر، اظهار داشت: پس از انجام برنامه‌ریزی‌های معین ۶ نقطه هدف مشخص و با انجام هماهنگی‌های قضایی، احکام لازم جهت دستگیری متهمان و بازرسی مخفیگاه های آنان اخذ و فرآیند چند مرحله‌ای عملیات پاکسازی از اول اسفند ماه آغاز گردید که در طی اجرای این طرح تعداد ۱۸۱ نفر متهم در خصوص اعتیاد، سرقت، شرارت، تهیه و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی، اخاذی تحت عنوان مامور و زورگیر … دستگیر شدند.

 

وی گفت: با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی کرج در جریان اجرای طرح ها موفق به کشف ۳ کیلو و ۳۲ گرم مواد محترقه خطرناک و ۷۳۵۷۸ عدد انواع مواد محترقه شد و در این رابطه ۳۰ نفر متهم دستگیر شده‌اند.

 

حقیقی اظهار داشت: خط قرمز پلیس برای چهارشنبه آخر سال مزاحمت برای شهروندان و ایجاد راه بندان بوده و در صورتی که افرادی اقدام به ایجاد اخلال و مزاحمت نمایند دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت پلیس خواهند بود و خودروی آنها نیز توقیف خواهد شد.

زندانیان