نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

دومین جلسه محاکمه فعالان محیط زیستی بازداشتی برگزار شد

2-فوریه-2019

گروه خبری: زندانیان -

سایت نفس در قفس: سید کاظم حسینی، وکیل مدافع یکی از متهمان پرونده موسوم به “فعالان محیط زیست” بازداشتی از برگزاری دومین جلسه رسیدگی به این پرونده خبر داد و گفت در این جلسه قسمت دیگری از کیفرخواست پرونده قرائت شد و ادامه دادگاه به جلسه بعدی موکول شد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، امروز شنبه ۱۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۷، دومین جلسه محاکمه فعالان محیط زیستی بازداشتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

در حالی که محمدحسین آقاسی پیشتر گفته بود که از وی به عنوان وکیل سام رجبی برای حضور در جلسه دادگاه دعوت نشده، سید کاظم حسینی، وکیل مدافع یکی دیگر از متهمان پرونده فعالان محیط زیست مدعی شد که هر ۸ متهم این پرونده به همراه وکلایشان در جلسه امروز حضور داشتند و زمان جلسه بعدی رسیدگی به این پرونده متعاقباً اعلام خواهد شد.

حسینی همچنین گفت که کیفرخواست این پرونده بیش از ۳۰۰ صفحه است.

این وکیل دادگستری افزود: زمان جلسه بعدی از سوی دادگاه اعلام نشد و تاریخ برگزاری آن مشخص نیست ولی دادگاه اعلام کرد متعاقبا زمان جلسه سوم را اعلام می‌کند.

محمدحسین آقاسی روز جمعه ۱۲ بهمن‌ماه از برگزاری دومین جلسه محاکمه فعالان محیط زیستی برای امروز (شنبه) خبر داده و گفته بود که از وی به عنوان وکیل سام رجبی برای حضور در جلسه دادگاه دعوت نشده است در حالی که هنوز هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص عزل او از سوی موکلش اعلام نشده است.

زندانیان