نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گیلان: اجرای موسیقی زنده در رستوران‌ها و تالارها باید متوقف شود

13-دسامبر-2014

گروه خبری: آزادی بیان -

سایت نفس در قفس: رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گیلان گفت: جلوگیری از اختلاط زن و مردم و ساماندهی تصویربرداران انتظار مردم از تالارداران است.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ هادی شکری امشب در جمع تالارداران و رستوران‌داران گیلان با اشاره به بستر اماکن رفاهی در تشکیل فرهنگ جامعه اظهار کرد: فراهم کردن مقدمات شادی و ازدواج عبادت محسوب می‌شود.

وی به وجود بعضی از نقص‌ها در تالار‌ها و اماکن رفاهی اشاره کرد و افزود: برخورد با محرمات از دغدغه‌های فرهنگی و دینی محسوب می‌شود و نگرانی‌هایی را در جامعه پدید آورده است.

شکری رعایت حرام و حلال الهی را یک اصل خواند و بیان کرد: انسان‌ها دوست ندارند لقمه حرام برای خانواده خود ببرند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس عزم جدی در جلوگیری از ناهنجاری‌ها در جامعه دارد، تصریح کرد: منکرات مقدمه‌ای برای تحریف فرهنگ جامعه است و نیروی انتظامی با تمام قدرت در مقابل آن ایستادگی می‌کند.

وی برطرف کردن نگرانی‌های فرهنگی جامعه را نیازمند عزم جدی عنوان کرد و گفت: اراده لازم برای جبران نقص‌ها در حوزه تالار‌ها و اماکن رفاهی وجود دارد.

شکری خواستار اقدام سریع متوقف کردن اجرای موسیقی زنده در تالار‌ها شد و اضافه کرد: جلوگیری از اختلاط زن و مردم و ساماندهی تصویربرداران از انتظارهای مردم از تالارداران است.

زندانیان