نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

صدور حکم قصاص در پی یک قتل ناموسی

14-آوریل-2016

گروه خبری: اعدام -

سایت نفس در قفس: ادعاهای زن جوان علیه شوهرش که متهم به قتل دوست پسر خواهرش است، موجب شد تا مرد جوان به قصاص محکوم شد.

به گزارش جام نیوز، پدر و پسری در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستادند که ادعای تازه ای مطرح کردند و گفتند:  “وقتی در خانه نرگس با وحید روبه رو شدند که مشغول کشیدن مواد مخدر بود دست و پای وی را بستند و او را به صندوق عقب خودرو انداختند اما در میان راه او را خفه کردند و جنازه اش را به آتش کشیدند”.

وقتی سعید در جایگاه ویژه ایستاد گفت: “من به تنهایی وحید را کشتم و جنازه اش را به آتش کشیدم چون او را مهدورالدم می دانستم”.

من و پدرم به خانه نرگس رفتیم و هر چه در زدیم کسی پاسخ نداد. من از روی دیوار داخل خانه نرگس پریدم و  ناباورانه با وحید روبه رو شدم. من به خاطر غیرتم وحید را با دو ضربه چاقو کشتم. سپس جنازه را لای پتو پیچیدم و در صندوق عقب ماشین گذاشتم و آن را به آتش کشیدم، او  مستحق مرگ بود.

سپس هیات قضایی از همسر سعید خواست تا در جایگاه شهود قرار بگیرد. این زن گفت: “شوهرم قبلا ماجرا کشتن دوست پنهانی خواهرش را برایم توضیح داده بود. من می دانستم سعید وحید را با چاقو کشته و جنازه اش را به آتش کشیده اما در این مدت از ترسم سکوت کردم و حرفی نزدم تا اینکه پلیس شوهر و پدر شوهرم را دستگیر کرد”.

به دنبال اظهارات این زن هیات قضایی وارد شورا شد و سعید را به قصاص محکوم کرد. پدرش و او به جرم آتش زدن جنازه به زندان نیز محکوم شدند.

برچسب ها:

زندانیان