نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

ضرب وشتم یک نوجوان توسط دومامور بازیافت شهرداری قم

6-ژوئن-2021

گروه خبری: کارگران و اصناف -

نفس در قفس ،۱۶خرداد۱۴۰۰: بر طبق ویدیو پخش شده در شبکه ‌های مجازی، دو مامور بازیافت شهرداری قم، یک نوجوان را حین جمع آوری نان خشک و ضایعات مورد ضرب و شتم قرار داده   وسایل او را که منبع در آمدش بود توسط این ماموران ضبط شد.
مدیریت پسماند شهر قم با تائید این خبر مدعی شد که موضوع در دستور کار قرار گرفته و با شرکت پیمانکار با دادن اخطار کتبی! برخورد شده است.

به گزارش از رکنا، در روزهای اخیر ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن دو مامور بازیافت شهرداری قم یک نوجوان را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

آنطور که در این ویدئو پیداست، دو مامور بازیافت شهرداری قم ضایعات و نان خشک جمع آوری شده توسط این نوجوان را به داخل خودروی بازیافت شهرداری منتقل کرده و او را مورد بدرفتاری و ضرب و شتم قرار می دهند.

این نوجوان در ویدئوی منتشر شده در حالی که اشک خود را پاک میکند خطاب به دو مامور می گوید “پول اینها را دادم، مفت نبوده که”.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی واکنش بسیاری از کاربران را به همراه داشته است. به دنبال این موضوع واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم مدعی شده که موضوع در دستور کار قرار گرفته و با شرکت پیمانکار با دادن اخطار کتبی! برخورد شده است.

زندانیان