نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

مراسم ازدواج ۵۰ زوج دانش‌آموز در هرمزگان برگزار شد

1-مارس-2016

گروه خبری: کودکان -

سایت نفس در قفس: دبیر کمیته ازدواج امور بانوان شهرستان پارسیان از ازدواج ۵۰ زوج دانش‌آموز طی یک مراسم خبر داده است. او گفته است این مراسم با هدف تسهیل «ازدواج مطابق آداب و فرهنگ ایرانی اسلامی» برگزار شده و همه زوج‌ها از مدارس متوسطه دوم (دبیرستانی) بوده اند.

به گزارش پانا، دبیر کمیته ازدواج امور بانوان شهرستان پارسیان در خصوص هدف از برگزاری این جشن که ۲۷ بهمن برگزار شد، گفت: “این امر برای اولین بار در سطح شهرستان با هدف تسهیل امر ازدواج  مطابق با آداب و فرهنگ  ایرانی اسلامی اجرا شد”.

آذر خسروانی افزود: “این گونه اقدامات و جلسات می تواند آثار  فراوانی در ترویج ازدواج آسان و اسلامی، تحکیم بنیان خانواده  و نیز پرهیز از اسراف بدنبال داشته باشد”.

خانم خسروانی گفته است که تمامی ۵۰ زوجی که امروز در در این جشن شرکت داشتند از مدارس متوسطه دوم شهرستان بوده که به همراه خانواده های خود به این جشن دعوت شدند.

دبیر کمیته ازدواج امور بانوان شهرستان ادامه داد: “همه ی ادارات دولتی سطح شهرستان در اجرای این امر خداپسندانه نقش به سزایی داشته و در تهیه هدایا همکاری و مساعدت کردند که جا دارد از همه مسئولین ذیربط صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم”.

شهرستان پارسیان یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان واقع در غرب بندرعباس است.

زندانیان