نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

مریم اکبری منفرد: “تحریم انتخابات نمایشی و رای من سرنگونی” این صدای من است

17-ژوئن-2021

گروه خبری: زندانیان -

نفس در قفس ، ۲۷ خرداد ۱۴۰۰:زندانی سیاسی، مریم اکبری منفرد با انتشار نامه ای از زندان سمنان نوشت: “تحریم انتخابات نمایشی” و رای من سرنگونی این صدای من است

بنا به اطلاع «نفس در قفس »، ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران، مریم اکبری منفرد در نامه ای از زندان سمنان نوشته است که تحریم انتخابات یک وظیفه ملی و تاریخی است که صبح آزادی را نزدیک میکند

متن کامل نامه در زیر میاید:

 

“تحریم انتخابات نمایشی و رای من سرنگونی” این صدای من است از پشت میله های زندان سمنان با بدترین شرایط انسانی، هم طنین صدای ۳۳ ساله مادارن دادخواه ۶۷ و همرا با مادران دادخواه ۹۸ ”

 

آنچه در تابستان ۶۷ اتفاق افتاد، پایان نیافت، آغازی بود برای کشتار که سکوت و بی عملی، تداومش آبان ۹۸ را رقم زد و خونهای بیشتر را ریخت. اما آنچه الان رقم زده می شود خروش همان خونهای ریخته شده است، طنین صدای مادران ۶۷ است که در خفا و در تنهایی خود به جای مزار فرزندانشان بر تلی از خاک رو به روی قاب عکسهایی که فرزندانشان را برای همیشه جوانان با طراوت نگه داشته بود و اکنون آن صدا از گلوی مادران ۹۸ و ۹۶ گوش فلک و شب پرستان را کر می کند.

بله ما طنین همان صداییم که هر رایی، شریک قتل و پرپر کردن جوانان این وطن است؛…

اینک صف مردم و ضد مردم با خط سرخ خون شهیدانمان از هم جدا شده است.

دود و دم وسط بازها و نان به نرخ روز خوران در هر کسوتی اعم از زندانی سیاسی و فعال مدنی و … خوابید و دستهایشان رو شده است ولی افسوس که در سایه خیانت همین دلواپسان مخفی نظام، رسیدن به این نقطه با جانهای شیفته بهترین فرزندانمان گره خورد. اینبار اما مردم ایران عزمشان جزم است و صدایشان رساتر از هرسال.

تحریم انتخابات یک وظیفه ملی و تاریخی است که صبح آزادی را نزدیک می کند.

گوش کنید این طنین صدای یک انقلاب است که روز جمعه با مهر عدم مشروعیت به این نظام می رود که آزادی را هرچند سخت از دل شکنجه ها و اعدامها و خونابه های زخم عزیزانمان بیرون بکشد.

بازی خیمه شب بازی حکومت، رسواتر از آن است که دست و پا زدنهایشان کاری از پیش ببرند.

از پس سیمهای خاردار و دیوارهای بلند زندان فریادم را هم طنین با مردم ایران می کنم.

از آن ماست پیروزی

از آن ماست فردا

 

مریم اکبری منفرد

زندان جهنمی سمنان

خرداد ۱۴۰۰

زندانیان