نفس در قفس

ارگان خبری لیگ حقوق بشر زندانیان ایران
اخبار

وکیل سام رجبی: اعتراض به تمدید قرار بازداشت موکلم به دادگاه انقلاب ارسال شد

30-سپتامبر-2018

گروه خبری: زندانیان -

سایت نفس در قفس: پرونده سام رجبی از بازداشت شدگان پرونده موسوم به «فعالان محیط زیست» برای رسیدگی به اعتراض وی به تمدید قرار بازداشت، به دادگاه انقلاب ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، محمدحسین آقاسی وکیل مدافع سام رجبی و یک نفر دیگر از متهمان پرونده موسوم به فعالان محیط زیست، روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: “روز گذشته (شنبه) هفتم تیر به طور رسمی برای رجبی اعلام وکالت کردم و اکنون رسماً وکیل وی در پرونده محیط زیست هستم”.

این وکیل دادگستری افزود: “موکل من به قرار شعبه بازپرسی مبنی بر تمدید قرار بازداشت موقت، اعتراض کرده و پرونده برای رسیدگی به این اعتراض به شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب ارسال شده است تا تصمیم‌گیری شود”.

آقاسی اضافه کرد: “موکل (سام رجبی) هشت ماه است که در بازداشت موقت به سر می‌برد و برای هفتمین مرتبه در طول این هشت ماه، به قرار دادسرا اعتراض کرده است”.

این وکیل دادگستری درباره آخرین وضعیت ۵ متهم دیگر پرونده محیط زیست که پیشتر دادسرا برای آنها کیفرخواست صادر کرده بود گفت: “کیفرخواست های صادره برای بررسی و اظهارنظر به دادستان تهران ارسال شد و دادستان نیز برخی ایرادات و نواقص را نسبت به این کیفرخواست‌ها گرفت و پرونده‌های این افراد را به دادسرا بازگرداند تا ایرادها و نواقص مدنظر، برطرف شود”.

آقاسی افزود: “دادستان تهران به کیفرخواست‌های صادره، ایراد شکلی گرفته است”.

برچسب ها:

زندانیان